Pages

Tuesday, April 27, 2010

Merancang Kehamilan

Berat hati nih aku nak luahkan dalam ruangan ini.
tapi untuk memori akan datang aku akn imbas kembali

Ya! Seperti tajuk yg tertera di atas aku telah membuat keputusan untuk
merancang kehamilan aku.

dgn keadaan aku sekarang nih dalam kesakitan.
aku perlu bertindak supaya tidak memudaratkan bayi.
sementara aku menunggu insuran aku approve aku boleh lah menjalani rawatan susulan..

scanning dan MRI.

aku suka membaca blog ttg kehamilan...sedangkan aku......
sedih hati nih.
aku telah berbincang dgn suami aku..ternyata dia tidak setuju.
jadi aku perlu membuat perancangan sendiri..
aku akan mengambil pil perancang 24 jam.
"selepas bersama" aku akan mkn pil tersebut dlm masa 24 jam. (tanpa pengetahuan suamiku)

perancangan nih aku dgn kak ela(kakak iapar) & ibu (mak mertua).

maafkan ku sayang................

1 comment:

  1. hye dear..owh sgguh sdihkn ble kte nk m'rncg k'hamilan..sy pn bgitu..,bkn kte nk sgt,tp trpaksa ats ctuac2 yg t'tntu..Moga Tuhan dpt m'berikn kte zuriat nt..Amin..

    ReplyDelete