Pages

Thursday, July 15, 2010

yeeaahh...I AM PREGNANT!!


Alhamdulillah.......aku di sahkan pregnant .. baru 4 minggu..

aku test sendiri sebab aku dah 2 hari lambat piriod..
balik dr keje terus ke farmasi beli pregnancy test nih.

sampai jer rumah apa lagi aku berlari ah ker toilet...

dan ini lah hasil nyer....

aku mcm x percaya jer yg aku nih nih pregnant sebab line ker-2 x berapa terang...

en.suami pulang jer dr keje aku terus bgtau...hmm...terserlah muka kegembiraan...
selama 4 bulan kami menanti..

lagipun jumaat nih aku ada kusus yg melibatkan aktiviti lasak.tuh aku risau sgt sebb dah lewat 2 hari..klu x sebelum nih aku mcm x berharap pun..

yang nih aku test sendiri mlm tadi (15.7.2010)



ini surat pengesahan untuk pegawai aku,untuk aku dikecualikan dr aktiviti lasak tersebut..

bila doc sah kan jer aku betul2 pregnant aku happy giler masa tuh..

1 comment: