Pages

Tuesday, February 15, 2011

disebabkan sms kami terbabas!!

tarikh : 13 /2/ 2011
masa : 10:30 pagi

sewaktu aku pulang dr pasar....aku dgn suami mengalami kemalangan!!!!!!!

punca :
1. myv putih (perempuan berbangsa asing) sms ketika pemanduan.
2. kereta myvi dah masuk line kiteorang dan terus langgar si gajah ni!

nasib baik aku x perpelanting keluar bila gajah nih berpusing..... tp perut aku terhantuk dekat pintu bila berpusing....( agak gerunnnn)
dgn tiba2 rasa sakit sgt. aku dah nangis2 sebb sakit. suami aku terus dptkan aku dan terus cek klu aku bleeding atau x...nasib baik x!!

terus suami aku angkat aku yg berat 64kilo nih keluar dari kereta dan dapatkan bantuan untuk aku. nangis dia masa aku mengerang kesakitan.
masa aku nangis kesakitan aku sempat maki hamun perempuan tuh!!! bangang bawak kete mcm org x der akal!!
bila laki aku g tgk pompuan tuh die kena SAWAN sebb ketakutan..

tapi alhamdulillah aku dgn bby semuanya ok...cuma aku terkejut masa kejadian..


nak bawa ke toyota..

sian gajah nih kena tunda..

haa!! myv putih tuh yg buat hal!! binawe sungguh!!!

terpeleot!!

jahanam....

3 comments:

  1. uishhhhh teruk jugak ye kak..syukur kamu semua selamat..esp bby :)

    tp ko pun (memaki buat pe) kan tgh berbadan 2..

    ReplyDelete
  2. masa tuh aku tgh geram.... bingai tol teling nih!!

    ReplyDelete
  3. takutnye baca cite awk ni. nsb baik sume slamat. take care :)

    ReplyDelete