Pages

Tuesday, February 1, 2011

sebelum dah selepas 20kilo!

ini buat tatapan aku pd masa depan..
betapa pantasnya masa berlalu..... sehinggakan aku mampu berubah sebegini keadaan..hahha
ok nih zaman aku sebelum kawin. Pada tahun 2009 (40kg)

ini pula zaman aku baru bergelar isteri. Honeymoon. Tahun 2010. (44kg)

haaaaa taaaraaa..2011 .ini zaman aku akan menjadi ibu kepada bakal puteri..(60kg)

tapi boleh ker aku kembali ke berat yg asal?? hmm.....
tunggu dan lihat lah yer...jgn bertambah debab dah lah..

haaaiss sekejap rasanya masa berlalu...hari berganti hari,bulan berganti bulan, tahun berganti tahun... dan sekarang sekejap masa berlalu hampir setahun aku bergelar isteri..dan tak lama lagi bergelar mummy pula.. ;)
uiiss...macam x percaya jer apa yg berlaku.






5 comments:

  1. insyaallah klu pantang bebetul
    confirm turun mcm ank dara.. :)

    ReplyDelete
  2. klu pantang bebetul confirn turun punya lah. Kalah ank dara Caiyok caiyok

    ReplyDelete
  3. lawa nye dulu2.. skrg dah comel.. xpe, biase la pregnant mmg naik sikit.. bleh turun nye.. wish u all d best for the next step of ur life which is become a great and hot mummy.. smoga bb sehat selalu.. aminn

    ReplyDelete
  4. puan : confm kena pantang betul2 nih..tgk ajer lah 20 kilo naik..waallla..!!

    ReplyDelete
  5. betty : amin..n tqvm..tuh pic dulu2....skg dah lari body shape...huhuhuhh..

    ReplyDelete