Pages

Friday, February 4, 2011

emosi dan boros

salah 1 tabiat buruk tak dapat di hindari semasa pregy!
bila emosi menguasai diri nih lah jadi nyer.. membeli tanpa berfikir!!!!!

sebab emosi, apa yg aku carik kat JJ melaka x der..(bukan x der.. kedai tutup masa CNY!!) mmg lah kan aku pulak pandai nak membeli barang tak pk masa tuh cuti raya.. kesalahan diri sendiri sebenarnya.

ok, bila dah fedup atau dah emosi ak nih suka habiskan duit atau suka membeli brg tanpa berpikir! mcm semalam aku terus munuju kedai cosmetic. stage... kedai nih pun baru lagi buka dekat jj baru melaka..
aku terus amik mana yg berkenan dan terus bayar...!!!

stage : belum try x tau mcm mana hasilnya!!
( foundation dan lip balm tuh mmg kebetulan dah habis)

hasil dari emosi aku selama nih. tp aku jenis bukan branded sgt nak membeli brg makeup.


2 comments:

  1. waaa weee....syoknye tgk mekap2 dlm bekas tu. kalo xsilap stage tgh ade promo kn skrg? ade item yg blh dpt ngn RM18 je. penah beli lipstik ngn gloss stage last year tp xpnh pakai2 smpai skrg :P

    ReplyDelete
  2. haaah.....masa tuh tgh sale..tp sale x bnyk...selectd item jer...
    baik x pyh..

    tp awk lagi bnyk collction..;)

    ReplyDelete