Pages

Monday, January 16, 2012

Semalam

semalam bawa amani beli barang dapur, lepas tuh singah JJ beli keperluan aku dan laki aku.
keperluan budak kecik tuh....cukup..cukup ler tuh..
;p

keluar pun dah lewat petang pukul 6 macam tuh.
kiteorg banyak habiskan masa dekat rumah.
aku masak kan untuk suami aku lauk siakap 3 rasa, sup ayam, dgn sup sayur.

lauk budak kecik tuh nasi lembik + salmon grill  with mash potato.

nih masa kat rumah, budak kecik nih nak berjalan kot.
badan dia ringan melayang-layang nak titi semua meja dan kerusi kat rumah aku tuh. Kalau die dah penat dia akan hulur tangan untuk aku papah dia.
Yang nih pulak masa dekat JJ. dia mengamuk nak duduk atas baju yg timbun2 tuh. rupanya nak capai kertas sale yg kaler merah.
amani mmg minat merah.
Lepas tuh terus ke Tesco beli barang dapur pulak. teruja naik troli gedabak!! asik gelak jer..
"hihiihhehehehhhiiheheh" tuh jer ler.
Amanah Allah yg tidak ternilai.

28 comments:

  1. nah lawatan balas and saya jadikan rakan bloglist saya ye.

    ^_^

    ReplyDelete
  2. comey amani... geram tengok... BTW nice to meet you..

    ReplyDelete
  3. @~YUN~ belum lagi tp lagak mcm dah pandai jalan asik nak lepas tangan jer keje nyer.

    ReplyDelete
  4. @farhana shamsuddin ank kamu pun comel...dah besar sikit nnti lagiii comel sebb bdn jd bam bam..hihiih

    ReplyDelete
  5. comel sesangat.. muka sweet gilet.. itu yg mahal tu..

    ReplyDelete
  6. alaa..cute nye amani..elin singgah blog kawan mas..bribbons..dia jual banyak headband chumel2..mas tak de bby girl..hehehe.

    ReplyDelete
  7. alololo...comelnya si kiut amani nie...mg cepat besar...hehehe..:)

    ReplyDelete
  8. @KAMIHIDUP anugerah yg maha esa.alhamdulilah.. :)

    ReplyDelete
  9. @missCHOKODOX dah singh.....mmg cun ler kaler2 headband tuh.geram!
    tq yer.

    ReplyDelete
  10. amani suka naik troli yerk.. akak suka kalau anak suka duk dalam troli kot idak payah nak mengawalnyer...

    ReplyDelete
  11. @Cho Zila
    haah kak senang sikit...kang kalau buat hal bg jer dia pegang apa kompem senyap..

    ReplyDelete
  12. @..DeeYana.. budk kecik mmg comel....nnti anak kamu pun mcm tuh gak..:)

    ReplyDelete
  13. ahhh! comelsss...cantik sgt dia! ;)

    ReplyDelete