Pages

Tuesday, January 3, 2012

Happy New Year 2012

Hi! Assalamualaikum dan Salam sejahtera semuanya, dan salam 1 Malaysia.

terlebih dahulu aku nak mengucapkan Selamat Tahun Baru Masihi pada korang semua..mana yang mempunyai azam baru tuh aku doakan semuanya berjaya, memperoleh kebaikan, kesejahteraan, panjang umur murah rezeki, yang mana hasrat dihati untuk menimang cahaya mata aku juga turut mendoakan agar doa mereka dimakburkan. Insha-Allah.

aku agak terlewat untuk post entry 'tahun baru'.
Ini semua angkara Tuan Puteri kesayangan aku tuh. Yang asik nak berkepit 24jam.
memang x berpeluang langsung nak on lappy. Online guna HP jer.
Dah penuh ker schedule 2012 korang? ;p aku masih samar-samar lagi.
ok, aku nak share azam tahun baru nih. :) mana tau kot..kot..sama ker..
  1. Mematuhi segala perintah-Nya dan menjauhi segala Larangan-Nya, Insha- Allah.
  2. Menjadi isteri yang solehah dan menjaga segala kebajikan suami.
  3. Berbakti kepada Emak dan Abah.
  4. Mengurangkan perbelanjaan yang tidak berfaedah.'Spend Less Save More'.
  5. Dapatkan Amani 'Geng', start end of December. hahhhaha.
ok ada banyak lagi. tapi ini yang paling utama sekali lah. yang lain-lain semua ikut nafsu jer.

4 comments:

  1. AMIN...yg no 5 tu mesti Amani hepi..xde la dia nk bekepit 24 jam.baru lah mama dia bleh on9 lappy =)

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru, dan good luck untuk 2012. :)

    ReplyDelete
  3. no 5 tu mmg best laaa heheh

    btw, amani sgt cute loh :)

    ReplyDelete