Pages

Wednesday, December 28, 2011

Family Weekend

Hari tuh kami semua menghabiskan masa bersama-sama lagi.
shopping sedikit baju Amani, sebb banyak dah ketat tang peyut. :)
suka lah beli baju baru kan.

aku sempat lah rembat perfume. Masa Xmas aku rasa perfume mmg murah giler!!!
kalau tak harga 1sebotal jer dah 2..3ratus..nih set baru rm320..
ehh berbaaalooii..
siang malam mak nak wangi tau..
Terasa sangat cik kak nih dah besar.



Terawal belanja en suami pulak..
di Kenny Rogers.


kALI nih bawa amani mmg best lah!. asik dgr suara dia jer berleter. semua org nak tegur.
mcm kak nam lah.
apa pun kami bahagia sangat tgk anak kecil nih gembira.

24 comments:

  1. sonok nyer tgk elin...bahagia je...selalu kuar bersama...

    ReplyDelete
  2. comelnye anak branak pepel ni :)

    ReplyDelete
  3. comey nye gaun amani, matching ng mak nye.. so sweet..

    ReplyDelete
  4. somellnye amani..hug n kiss from auntie,geram...cubit pipi kang.hehe.. ;)

    ReplyDelete
  5. sonok amani dpt bj baru...
    amani tak sabar2 nak bercakap dah tu...geram betu la tgk pipi ngan mulut amani...;P

    ReplyDelete
  6. amani ni copycat her papa face 100% kan..kt mana yg serupa ngn mama ni??hhe..cute family!..wangi la mama amani siang malam pas ni ye :)..sebab da bli set perfume baru

    ReplyDelete
  7. Comelnye amani ni,,, pinjam pipi die leh... hehehe..

    ReplyDelete
  8. comelnya anak beranak ni..
    Elok la muda2 dh jadi ibu..nanti bila anak dah besar mesti org sangka adik beradik ngan ibu dia :)

    ReplyDelete
  9. comey sungguh si kecik tu..ikot muke mama nya yg cun ;)

    ReplyDelete
  10. @FiZa
    weekend jer lah daptkeluar bersama sebb hari biasa mmg hubby balik lambat.kkdg berapa jam jer jumpa.

    ReplyDelete
  11. @betty kebetulan nak pakai sama...tp papa jer lain pulak.

    ReplyDelete
  12. @ladysara84 skg pun dah bising..pot..pet..pot..pet..

    ReplyDelete
  13. @fiszah_pjo tuh ler..x tau tang mana yg ikut elin nih...:)

    ReplyDelete
  14. @kayyana pinjam lah..tp nnti x der pipi x comel lagi lah kan ;p

    ReplyDelete
  15. @CikPuanHaLiaalhamdulillah dikurniakan awal juga..nnti sblm 33 dh stop..! pk nak besarkan anak jer..hiiiihh

    ReplyDelete