Pages

Monday, December 19, 2011

Saturday Night

Salam semua kengkawan yg dikasihi semua..
maaf terlebih dahulu yer kepada follower yg terbaru ni..elin x sempat lagi nak ker page korang sebb masa memang terhad sgt.
nak kejarkan closing lagi.

bulan 12 nih memang bulan sangat sibuk ( balasan sebab sebelum nih terlalu bermewah2 dgn masa yang ada...pdn muke kan).

so mcm mana dgn cuti hujung minggu korang...? pasti lah seronokan..lebih seronok kalau dapat sambung cuti hari nihhhhhhhh....(pdn muke aku lagi sekali sebb cuti x approve!!)

aku mcm biasa sgt-sgt seronok cuti dgn Nur Sarah Amani nih. ada jer perangai baru nak tunjukan..rasa cepat masa berlalu.

tuh papa Sarah Amani belikan sebab dia x nak duduk dalam walker lagi. asik nak tolak kerusi jer. mekak-mekak bunyi kena seret.
Nak jadi mcm papa eh!...all the best anakku!..
Malam minggu mana lagi kalau x ke MD..;p aku ler asik nak makan beger jer...planing nak ke Jonker Walk tp hujan masa tuh..haaisss....next week ler nampaknya.
minggu lepas aku dah bawa amani ker pantai 1 Malaysia, Klebang. Seronok tgk 'Kites'.
Muka pun dah mcm 'bege dabel chez' kan..x lama lagi berkilo-kilo lah berat aku naikk..
sekarang nih pun dah rasa berat semacam jer..haadddoii..

ok lah, nak sambung kerja jap...ada masa aku singah mana yg sempat ya.
babaiiiiiiiiiiiiii......

17 comments:

  1. cantiknya kete baru die..nak pinjam boley??topi tk nk pakai..tp helmet ok plak ye?btol2 jaga keselamtani ni..hehhe

    ReplyDelete
  2. alahai comel senyum mata katup tu

    ReplyDelete
  3. Sarah Amani!!Amani Sofea pun dah besar skrg.... cepat betul masa berlalu kan...

    ReplyDelete
  4. Wah chekchinya amani .. Sonok dah ada keta beshar... Hihihi.. Xlama nnt leh jalan dah :) kihkih

    ReplyDelete
  5. huhu.. tu dapat keretapi or basikal baru tu ek.. seronok sakan :)

    ReplyDelete
  6. alahai kiutnye amani.. dah brapa bulan dah dia yer?

    ReplyDelete
  7. besnya mainan diee!!rayyan nk join boleh??hehhee

    ReplyDelete
  8. @fiszah_pjo
    tuh ler...bukan senang nak kait topi tuh...nih topi plastik gak berkenan.

    ReplyDelete
  9. @Princess Cindellyna
    mmg sangat cepat..sehingga rindu bau baby ..hahhaha..

    ReplyDelete
  10. @♥ ROS ♥
    seronokkkkk.....asik nak memanjat jer..satu rumah bawa round.

    ReplyDelete
  11. @~YUN~
    rayyan pun pasal xder hal lah auntie yun..:P

    ReplyDelete
  12. Ingat saturday night fever tadi! =p

    ReplyDelete
  13. sangat comel...
    salam perkenalan
    anum dh follow u

    ReplyDelete
  14. menarik la toy amani..beli katne ye..bape harganya..cam nak beli utk mia gak la...:)

    ReplyDelete