Pages

Tuesday, December 13, 2011

Rumusan Ombak Rindu

Akhirnya aku dah pergi tgk Ombak Rindu..hhahahaiss.! huh!!
menyesal pun ada sebenarnya. 
Ini filem melayu yang ke dua aku tgk wayang. Pertama Senario-Lang Buana.

yer lah org duk kata syOOOOKKKK.....bEESSSST..sampai nangis2..
bagi aku semua tuh x best langsung. mungkin best bagi org yang belum berkhawin..masih dalam hangat bercinta kot.hhahha.. bukan apa..malam tuh yg ramai tgk semua pasangan bercinta.

aku setuju semua pandangan Ain. Nih aku nak tambah sikit :P


  1.  Julia Zigler - Berlakon pakai baju putih, kelihatan lelemak yang teruk di perut, peha dan punggunggss..;p.
  2. Maya Karin - Agak kelihatan tua untuk berganding dengan aron.
  3. Lisa Surihani - comel :)
  4. Mak aron (x ingat nama) - cara percakapan menyampah sungguh, mcm nenek sihir pun ada.
  5. Masa Maya Karin pakai baju kurung warna pink di pondok, kelihatan ada speaker di belakang baju dia..(hmm..macam film x der kualiti pun ada gak. ;p)
  6. Aron - part romantik memang aku suka..hahahha..
Amani aku tinggalkan kejap dgn mak aku. itu pun dalam wayang asik sms mak tanye amani macam mana ok ker x.
suami aku mmg x minat ler cite melayu nih. 

''yang cite apa nih asik nangis-nangis jer...kelakar pun ada gak ni''.

tapi apa pun aku LEBIH SUKA BACA NOVEL DARI TENGOK FILEM..























11 comments:

  1. paling sy nk komen..cara pemakaian tudung si maya karin tu.. huduh.. klu ye pun dia org kg, jgnla nmpk sgt dia xpandai pakai tudung.. haishh..

    ReplyDelete
  2. dah agak...
    mesti indah khabar dr rupa..

    ReplyDelete
  3. he he he..

    kelakar lak bace sinopsis neh. tp bab maya karin tua tu mmg agreed sgt2. better bag tiz zaqyah ker..fazura ker...baru best muda & cantet hoho

    ReplyDelete
  4. DAH TENGOK ombak rindu ue..adoi..pzah tak tgk2 lg..nk tgk tp ade je megnhalang..huhuhu..

    ReplyDelete
  5. hehe..samalah hubby saya pun.
    takde maknanya nak tgk filem jejiwang melayu.
    kalu omputih tu die tgk lah..sweet dorang lain sket kan..tidaklah nangis majang....

    saya belum tgk lagi citer ni..
    novel tak minat sgt..skang duk baca feedback orang je dulu.. =p

    ReplyDelete
  6. Hahha, sampai nenek sihir pun ada ea?

    =p

    ReplyDelete
  7. novel lg best..bak kata suami anah, ok la..best la dari cerita Duyong..hehehe

    ReplyDelete
  8. saya adalah dari kategori org yg belum kawin tapi bukan tgh bercinta juga.

    dan dah nonton ombak rindu juga... :)

    ReplyDelete
  9. oo..xbest ek?sib bek xtgk lg..muehehe...

    ReplyDelete
  10. kaaannn... kaaannn... tak suke kaaaannn... bek beli citer RA.ONE kat astro first.. tgk kat umah, boleh golek2 lg.. huhu..

    ReplyDelete
  11. saya pun rasa citer ni biasa2 je. lebih kurang drama kat tv je. betul tak?

    ReplyDelete