Pages

Wednesday, December 21, 2011

Tutti Frutti, Melaka

Kini Melaka dah ada Tutti Frutti yer.

aku sempat amik gamba jer, nak pergi tadi tak sempat sempat ada Taklimat SPBA.

15 comments:

  1. laaaa dekat bukit beruang ker, punyer la dekat ngan rumah, fadh pg cari kt bandar..hehehe

    ReplyDelete
  2. xsedap mane pon..rse cm kt dtrn or jusco pon dah ada.. ;)

    ReplyDelete
  3. tak shedap la tutti fruti tu..iceroom much better..hehe..tak kena ngn tekak kitorang kot :)

    ReplyDelete
  4. fiza masih belum berkesempatan nak try tutty frutty ni..pada hal dekat je...

    ReplyDelete
  5. dh lama teringin nk mkn tuti fruti ni...

    ReplyDelete
  6. hehe..da makin femes laks tutti fruity nih..

    ReplyDelete
  7. seremban pun baru ada.. tp tak sempat makan kat sana lagi.. main jeling2 je dulu :)

    ReplyDelete
  8. x sedap mana pun...dah rasaa..haaisss...sedap lagi baskin robin tuh..mahal tp berbaloii...melaka dekat dgn MMU..

    ReplyDelete
  9. wah,, kat bukit beruang??? best nih..

    ReplyDelete
  10. sekali sekala boleh sbb mahal :p

    ReplyDelete
  11. @kayyana
    dulu elin pun kata best..tp bile dah makn terus rasa x heran lagi..sebb x sedap. :)

    try ler..lain org lain kot.

    ReplyDelete
  12. @gee ryder
    sedap x per jugak...kan..kan..baskin jugak yg merveloussss!!.

    ReplyDelete