Pages

Tuesday, February 28, 2012

Konvoi Cameron Highland

Ahad singgah kejap ke Cameron Highland.
tak menginap pun. saje jalan-jalan.

bagi aku biasa jer kat sana. tak der yg menarik. Sebab tak der perubahan.
kalau di beru peluang untuk pergi lagi aku akan fikir berkali-kali kot.

aku nih mabukkk kepayang naik cameron.
anak ok jer. mak budak yg lorat muntah bagai.

bila ikut konvoi nih mmg seronok tp bila dah masing2 kaki racing mmg berrrdesauupp lah!

korang percaya tak 2 jam TAPAH - SEREMBAN????.....

AMANI tidur lena!




Apa pun memang seronok bercuti ramai-ramai nih. syokk!

2 Minggu lagi g Sepang Gold Cost pulak, Insya-Allah. sebb suami ada kerja kat sana :)

4 comments:

  1. bestnyer jalan2 konvoi mcm ni . best lg bile ade gang kereta sendiri..huhuu..

    ReplyDelete
  2. Elin x suke Cameron ek? wina suke sgt! tiap² tahun pegi pun x kisah hehehehe

    mmg x byk perubahan pun kat cameron nie, tapi suke sgt cuaca, suasanan & ladang teh dia..

    ReplyDelete
  3. comeynye amani,
    happy sgt dia dpt g jalan2 eh :)

    ReplyDelete