Pages

Monday, December 27, 2010

lupa ingatan bila terpandang barangan bb.

semalam 26.12.2010 aku g kl..sedara aku buat kenduri..
tp lepas kenduri aku terus ke mid vly nak beli baju aku lah kononnya....
tetiba aku jadi lupa ingatan jap!..aku terus menuju tempat bb.
dan ini lah hasil dr aku lupa ingatan!!

haaiss x plan pun nak membeli brg2 bby nih.

huhuhu bnyk pinky kan..haaa tuh dr ibu(mak mertua) belikan untuk cucunya nih..
aku beli baju warna putih jer..hhihhi..nnti beli lagi kat melaka sebb kat mid ramai giler lemas aku di buatnya..

ini yg dapat aku amik dalam kesesakan manusia..lagipun list aku x bawa pun.

hanya beberapa jer sempat aku capai.
botol susu pun x bnyk pilihan.

akhirnya baju aku langsung x beli..sampai dekat kereta baru teringat tujuan sebenar aku untuk ke mid nak beli baju aku dgn en suami..


No comments:

Post a Comment