Pages

Monday, December 27, 2010

perempuan ke lelaki???

23. dec.2010 aku g check up di Putra. sebb aku nak bersalin kat sana aku kena lah bagi detail preg kat doc aku tuh.

ini dia keadaan makcik kembang semangkuk dalam keadaan 27 minggu dgn berat 56kg!

segalanya dalam keadaan baik menurut doc. bb pun masih keaadaan kepala kebawah.
setiap kali doc nak scan bb mesti nak melonjak2 dlm perut aku nih seolah2 bb x suka ad org nak teropong dia..terangkat2 kaki tangan..haaaiss...

"mmy n ddy nak tgk bb sihat x tuh jer ... "
"doc kata bby sihat kat dlm perut mmy nih"

ok!.. agak lama perut aku di godek2 dgn alat apa ntah nak tgk jantina bb nih perempuan ker lelaki..godek punya godek terjumpe lah punggung yg jeles kelihatan..

"waahh!! anak u nih girl lah.."

sebenarnya sebelum nih aku mmg dah tau girl sebb check last month doc dr klinik lain dah bagitau..tinggal lagi aku nih mcm percaya atau x jer..sebb kebanyakkan berlaku scan kata perempuan tp keluar lelaki.bukan apa pernah terjd anak kakak ipar aku scan perempuan tetiba dah bersalin kua nyer HERO!..huhuuhuhu

nih scan bby aku...yg bulatan tuh jelas kelihatan punggung yg nakal selalu sondol mmy nyer perut....

tp aku x lah mengharap 100% dgn keputusan scan tersebut..
So, nak kata scan ni 100% accurate tu susahla jugak kan, bukannya boleh nampak clear 100%. Lagi satu berbalik pada prinsip semua ni kuasa tuhan, kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya.

No comments:

Post a Comment