Pages

Friday, April 15, 2011

1 month - berat sudah turun 18kilo!!!

semalam g klinik bawa sarah untuk enjet sebulan...sarah dah 4 kilo dah.
mmg terasa ah klu dukung dia..sebb aku nih dah lah tulang mcm tulang ikan..
kekadang sengal2 jugak lah.. ;)
aku pulak lepas timbang mcm x percaya jer yg turun bnyk mcm tuh skali..hhuuhuhaha...
masa sebelum bersalin last berat aku 68..kini dah 50...waaakakka..
TAPI masih belum berpuas hati lagi, sebb berat asal 44kg..hahahha ;p

skg nih nak sarung selua aku yg lama x lepas tang montot pulak...sebb lelemak degil masih berkumpul kat drumstik aku..hmmm masih berusaha untuk singkir kan lelemak degil.

mcm mana x turun berkilo2..mak aku setiap hari masak lauk plain jer..lauk sayo..ikan goreng..halia goreng..tuh jer lah menu aku sampai sekarang.yg pedas2 x masuk lagi dlm tekak aku nih..

k,next entri cite ttg berpantang pulak..


sedihh....br lepas kena enjeett...


pipi dah semangkok...

1 comment:

  1. comelnya baby,geram tgk pp die,gebu sgt... =)

    ReplyDelete