Pages

Monday, April 11, 2011

berpantang dgn VANILLA body mist!!

Vanilla!!! ok nih feveret wangian aku sejak tahun2 yg lepas sehingga skg..dulu vanilla ada oil perfume jer..skg nih dah ada body mist pulak...
klu dulu tempat keje lama,terbau jer vanilla pasti org dah kenal aku (elin/alin/budak kecik/ketot) hihihihii..sebb aku jer yg pakai perfume vanilla nih. yg lain semua pakai perfume mahal2 belaka...bukan x mampu nak pakai cuma vanilla nih rasa dah sebati pulak dgn aku..

sampai lah aku dah kawin vanilla pasti WAJIB ada dlm hand bag aku!!

dan sekarang berpantang pun aku pakai perfume/body mist vanilla tau..hahha sepatutnyer minyak angin yg patut aku lumur kat badan kan..tuh dah wajib lah kena pakai minyak angin kan..kang aku meroyan lak masuk angin..
bile dah sapu minyak 1 badan aku pakai ah vanilla supaya hilang bau minyak angin tuh.

No comments:

Post a Comment