Pages

Sunday, January 16, 2011

ATT (Anti Tetanus Toxoid) Pertama

ATT tuh tujuannya ntuk membantu ibu hamil membentuk antibodi yang cukup untuk melindungi diri dan bayi daripada kuman yang mudah dijangkiti sebagai contoh melalui luka dan sebagainya..

hhaaa!!! ari tuh aku kena suntikkk!!
ATT....aku nih penakut jarum atau pun kena suntik...mmg aku benci ah..

aku pk kan jarum BAPAK besar lah rupanya halusssss jer...jarum untuk suntik bb..
nurse tuh siap layan aku mcm kanak2 yg penakut..hahhahahahha..
bagus nurse tuh...melekakan aku...
tau..tau dah suntikk!!!
hhahahha aku ditemani mak tersyg. tergelak besar mak aku tgk perangai aku yg x ubah mcm budak2....
en.suami kena keje lua so x dpt teman kan ler..
ok..tiada apa untk aku taip lagi..sebb kemalasan yg menebal dah muncul skg nih..
huhuhu...

selamat malam.
sekian.



No comments:

Post a Comment