Pages

Tuesday, January 25, 2011

bakal puteri kami.

td lepas keje jer aku terus ker Klinik Pakar Wanita Liu & Vincent Sdn Bhd. (barisan King Hotel) klinik & doc paling best!!
aku ke sana sebb aku nih kena SEMBELIT!!!.. tak pernah seumur hidup ku kena sembelit tau.
kebetulan klinik nih berdekatan dgn opis aku.
doc nih mmg best!! buat lawak x henti2...aku nih SEMBELIT bukan nya datang nak check darah,tekanan atau semuanya lah...
doc cuma kata bnyk mkn buah........huuuiii dah bermcm2 buah aku telan sampai x larat nak telan ha..

tetiba doc nak scan bb aku...aku pun laju jer lah nak teropong bakal puteri kami nih...
lagipun masa tuh mmg x der pesakit.. 1 jam doc scan perut aku sebb tangan bb asik kat muke jer..x nak letak tempat lain..
klaka jer aku tgk masa bb gerak2..rasa x saba pulak...


nih bakal puteri kami...uhhhh terasa x sabar sgt nak tunggu kehadiran mu syg!! (32 minggu)

nama puteri kami nih telah di beri nama dgn....
N.. A...... binti suhaiman.


mmy doakan kamu sihat ya bb!! muaaahhh...

3 comments:

  1. akak..xsabar nk tunggu..byk kan mengaji..zikir.;) semoga perjalanan utk keluar kan bby tu mudah shj..amin...

    ReplyDelete
  2. Hi! Saya pon selalu kena sembelit awal2 preggy dulu. banyak makan buah, semuanya kembali normal. btw, selamat ye! Saya pon dapat baby girl gak.

    ReplyDelete
  3. dah kembali normal....mkn pisang n betik jer...
    fuhh lega..x pernah kena sembelit..adduhaaiii..
    tahniah awk pun dpt bby gurl..

    ReplyDelete