Pages

Friday, January 28, 2011

bengkak dan stretch mark

kaki dah mula bengkak tgk jer gamba kat bawah nih...kembang-kembang kan!! dah bengkak mcm nih pun aku still berjalan kesana kesini..bile lunch hour pasti aku keluar..huhuuhu...
suami aku hari-hari urut pun mcm tuh gak...tido tinggikan kaki mcm tuh gak...

haa....bengkak mcm kena gigit lipan kan!!

perut aku semakin membulat seperti sebijik BOLA.
klu bukak baju tgk perut aku mcm telur ayam nampk urat-urat kaler ijau dan line paling panjang menegak yg sangat jelas!
fuhhhh!! klu blh cabut2 perut nih dah lama aku cabut kejap lepas tuh pasang balik..mengah!!
bayangkan sebijik bola dlm tuh ada budak yg gerak2...rasa2 bola tuh x senget benget kan dgn tindakan budak dlm bola tuh bila bergerak..ha mcm tuh ler perut aku yg sgt terik!
tapi alhamdulillh rekahan atau stretch mark pada perut aku langsung x de dgn keadaan perut aku yang terik nih.
aku cuma pakai lotion palmer's dgn bio oil jer..

setiap hari.setiap malam.setiap masa aku sapu dgn lotion atau pun bio oil nih.

nih perut seperti bola!....kaki dah x nampak sebab perut besar.


1 comment: