Pages

Wednesday, August 3, 2011

Spectra 3 and Expressed Breast Milk Result

alhamdulillah syukur pada mu Ya Allah!
kerana mempermudahkan hambamu menjalani ibadahmu.

ini hasil untuk hari ini. agak memuaskan juga.
walaupun aku rasa nak pitam skg nih..dan hauss giler ok.



jum bersiap sedia untuk pulang ke rumah. apa juadah menu aku hari nih ek? pening pulak nak pk kan..

apa pun aku ucapkan selamar berbuka puasa pada semua umat islam!

10 comments:

  1. hehe..byk susu elin walaupun pose...balik umah dgn hati gumbira..kt doakan setiap ari susu elin akan semakin bertambah...chaiyook2...:)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..chaiyok2 dear. I dulu berjaya fully breastfeed afrina smpi umur 1 thn 1 bulan. Lepastu da campur dgn FM. Also using spectra 3. Tp smpi skrg still bf. Sbb dgn i mmg die nak bf jer la...botol tanak. Semoga Sara Amani cute tu mendapat lebih rezeki dr mama nyer :)

    ReplyDelete
  3. elin,yun pn bru pkai spectra 3,skali pump alhamdulillah dpt 5oz,dulu pkai manual,letihnyaa...

    ReplyDelete
  4. @ladysara84 alhamdulilah...balik senyum jer..sara pun apa kurangnye. ;)

    ReplyDelete
  5. @Elin

    hi elin tq sudi jengah2 sini...insyallh..agr dimurahkan rezeki sara untuk terus bf kan.

    ReplyDelete
  6. @~YUN~ hihihi dulu elin pun pakai manual..tp sebenarnya manual lagi best dr elec tau klu sebenarnya..
    ;)

    ReplyDelete