Pages

Wednesday, August 17, 2011

Ramadhan : Menu sahur dan berbuka

aku pun nak post gak menu di bulan ramadhan nih..
hhahhhaa..ingat korang jer ker..

menu nih hari yg ker 17.

bukan apa...hari yg je 17 nih lah aku rasa menu aku paling simple sekali.

klu x mmg meriah juadah.
x tau kenapa aku semakin malas nak pk ttg masak.
alahaaii..


lauk berbuka puasa : ikan bawal masak kari.

lauk sahur : sayur goreng + sadin + telor hancor

korang mesti lauk best2 kan.

jgn jd mcm aku lauk pelamas namanya tuh.

4 comments:

  1. lauk elin nie dah kira meriah gak la...nak bandingkn dgn lauk kt...huhu...

    ReplyDelete
  2. masak jugak.. sy ni blh kire sebelah tgn jumlah sy masak dibulan puasa

    ReplyDelete
  3. malas2 pun ada 4 jenis lauk ok..xde malasnya cam tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. ow yer ke?
    tuh mmg lauk plg malas nak mask.
    tambah lagi dah nak ujung puasa nih menjd2 pulak malas nih.
    klu ikutkan sahur dgn buka pun nak mkn lua jer..;p

    ReplyDelete