Pages

Friday, August 5, 2011

Ramadhan : New hairstyle!!


skg nih aku mengalami masalah rambut ok.
setiap hari berpuluh-puluh helai pasti gugur tau...naik tensi aku tgk rambut aku bersepah kat rumah tuh.

org tua2 kata klu anak menyembur rambut maknya akan gugur kan..nih sara dah brenti menyembur tp menjd2 pulak.

mcm2 shampoo aku pakai tp hasilnye hampehh!
jd aku buat keputusan esok aku nak pi gunting rambut kasik pendek!!

sini ada beberapa pilihan.. mana satu aku nak buat pun aku x tau.





mcm nih?? kompem laki aku pengsan. pitam!!

rambut pendek bukan boleh solve pun masalah nih.
yg pasti aku benci tgk rumah aku tuh rambut bergulung2!!

rambut aku skg nih panjang dan lebat.
tp sekarang.. nipis.. mcm penyapu jerami!! huh**

lebih kurang panjang nih rambut aku!

7 comments:

  1. ne bukan ramadhan style.. ne prepare untuk aidlfitri style.. hehehe

    ReplyDelete
  2. elin, rambut fiza lepas bersalin ni pon gugur teruk...Fiza pon ingat nak ptg pendek...fiza lg suka rambut panjang...Tp keguguran rambut dah sgt kronik...rimas tgk kat umah bersepah2 rambut gugur...dah la sapu umah smgu sekali..,hehe...

    ReplyDelete
  3. style rambut yg no 2 tu cun!
    ila dah lama potong rambut pendek lepas abes jer pantang terus g salon kasik potong pendek sependeknya hehe

    now rambut suami yg banyak gugur rambut ila steady jer.. terbalik la pulok

    ReplyDelete
  4. saya pon br potong rambut hr ni. pastu cuci blow sambil relax2... fesyen - serah pada hair stylish dan hasilnya hubby kata lawa! ;)

    ReplyDelete
  5. saya suka yang no 2. sebab tgh anak kecik ni, nak menjaga rambut panjang memang la kemalasan bagi saya.

    ReplyDelete
  6. hehe, saya rasa macam nak cuba rambut pendekk.

    ReplyDelete
  7. hahahahaha..wahhh dah ready nak sambut raya ngn rambut baru kee?? ngeeeeeee..

    hehe alya follow sini :)

    ReplyDelete