Pages

Sunday, August 21, 2011

Ramadhan : Decoration Hari Raya???....

haaa!! tungguuuu.....
aku pun x tau apa plan laki aku kali nih.
katanya nak buat untuk hari raya.

hmm..apa lagi yang nak diubah ek??.

suami : tentu awk suka..sy buat khas untuk awk.awk tunggu jer k!

aku pun x tau apa benda sebab banyak sgt permintaan.hahhhaa

pakcik eric yg superb!

korang dah pasang langsir raya? kuih raya dah buat? dah tukar perabot baru? dah beli barang kemas besar gajah?

aku ptg nih baru nak g beli langsir raya...kekekkee...
kuih raya pulak aku tunjukkkk jer kat kedai tuh.
perabot baru?? so far x der kot..sebb baru setahun masuk rumah baru.
barang kemas?? oowwhh itu semestinya. x beli nanti x bergaya pulak.
hhahhaha...

ok check out n3 sebelumnya :
2. Family space (yg latest tak update lagi)
3. Kitchen (after renovate belum update - "terlupa")

1 comment:

  1. wah wah!semangatnya!!

    saya tak ubah apa2 pun this year... beli bunga je tambah hiasan kat ruang tamu.. huhu

    btw, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI in advance!=)

    maaf kalau sy buat salah silap k..

    ReplyDelete