Pages

Saturday, August 6, 2011

Ramadhan : Maggi!!

salam ramadhan semuanya!!

ahh seperti tajuk diatas, hari nih aku sahur dgn maggi sahaja ok! ;p

aku dah bangun pukul 4, sblm tuh aku kenyangkan sara dulu klu tidak nanti dia berceloteh sorang2 dalam bilik nanti , satu keje pun tak jadi.

bila sara dah kenyang.. aku blh pi sambung tido pulak!!!!!!! huukkkaaalaahaaaiiii**!

tetiba dgr suara sara cakap sorang2..tgk jam dah pukul 5.20am!! haaaa amikk kauuu!!
kelam kabut aku dibuatnya. imsak di melaka 5.42am.
g dapo tgk laki aku dah terpacak dulu...siapkan sahur. MAGGI!!

hhahhaha...siaan laki aku kan.
tp mmg best maggi tuh. ada udang, brocoli + carrot, fish cat.. so simple tp marvelous!

alhamdulillah kenyang walaupun maggi!
huuhuh..selama 4 tahun tak makan maggi, baru pagi ni aku mkn.rupanya maggi tuh sedap! hahhhaha..


notakukukaki : dah bangun terus g dapo jgn sambung tidur lagi ok.





2 comments:

  1. maggy mmg sedap. tp x boleh makan selaluu tau! :)

    happy ramadhan.

    ReplyDelete
  2. dahlama tak makan maggi. dari pregnant sampai sekarang

    ReplyDelete