Pages

Tuesday, September 27, 2011

1st Solid Food for Amani

nih hidangan yg pertama aku buat untuk Amani.
Masa masuk 6 bulan jer aku dah buat.
skg nh mengila carik menu2 yg best dan berkhasiat untuk si kecik.

so far Amani x memilih dalam bab makan nih.
senang hati bila die makan habis. :)

aku banyak refer menu kat sini.





seronok bila setiap hari buat lain menukan..
lagi best kalau semuanya habis.
sebelum balik kompem aku carik 1 menu yg berlainan, dan bestttt...

6 comments:

  1. lepas ni kene masak utk diri sendiri dgn utk baby pulak kan. ok tak sabar nak merasa ;)

    ReplyDelete
  2. @AJ The Mommy tau x per..klu x abis tuh mama jer telan masuk perut..;)

    ReplyDelete
  3. betty pnh bace dalam blog pink stilletos.. avocado + breast milk..buat jgn pekat sgt.. sgt berkhasiat ecspecially for first solid food

    ReplyDelete
  4. elin, kat beli beli ABC yg cantum2 tu???

    ReplyDelete
  5. @ameris elin beli kat cosway. ;) ad less masa tuh.

    ReplyDelete