Pages

Thursday, September 8, 2011

Pulau Pinang

raya ke3 aku dah gerak ke penang.

korang raya ke3 mestilah dgn saudara mara kan!.

teratak P.Ramlee
Queensbay.
zaaasss!!
arca yg terbaru di Pulau Pinang
Hotel Royal Penang
banyak gamba aku nak upload. tp percutian aku ke Pulau Pinang sangat TIDAK SERONOK!!

kenapa aku kata tak seronok..
* banyak tempat tak menarik. yg menarik bukit bendera & queensbay sahaja.
* signboard untuk ke tempat yg di tuju langsung x der!
* gerai / kedai makanan melayu susah nak carik! semua cina2.
* jalan raya yang teruk!
* x der pembaharuan langsung. melainkan tokong2 cina sahaja yg baru.

eh macam-macam lah!

aku dah PADAM nama PULAU PINANG dalam map aku!
huh!!





1 comment:

  1. Ala kak xgtau nk dtg.. Byk tmpat menarik, kalau tak dikros bleh bwa..hehehhe.. Penang kan famous dgn cina.. Akk kna pegi gurney, byk org melayu..laksa famous pun kt situ..hehhehe

    ReplyDelete