Pages

Thursday, December 13, 2012

Terapi True Ion Detox

semalam aku buat terapi untuk buang toksin dalam badan. True ion detox.
terapi ni buat pada tapak kaki. direndam dengan air garam suam selama 30min.
menggunakan mesin khas. Hanya RM10 jer.

kaki diletakan dalam bekas plastik serta berisi air dan mesin ntah toksin, dan infrared dilekapkan ke perut untuk pengaliran darah. tidak sesuai wanita mengandung.

toksin tuh ditarik dari kaki kite melalui mesin khas.  semua toksin yang dikeluarkan dari buah pinggang, pundi kencing, hati, kelenjar hempedu limfa dan sistem pencernaan.
selepas 30min air bertukar menjadi keruh dan berbuih.

keputusan nya : air bertukar menjadi kuning kehijauan dan berminyak. itu dari buah pinggang dan kolesterol




tapi aku ada sikap ketidakpercayaan!! :P

macam tak logik jer air aku bertuka etam macam tuh sekali. hahhhaa..

aku pun tak tau apa fungsi air garam tersebut.
cuba kalau kaki x masuk dlm besin tuh hanya mesin dgn air garam  jer korang rasa air tetap hitam tak??;p

tapi kan!! lepas buat tuh aku tido dgn nyenyak waktu malam. bangun pagi pun rasa bdn lain mcm.
apa kata korang pun try jugak. :)

7 comments:

  1. CIK FADH

    dekat taman sentosa bukit beruang. perggii jgn x pergii

    ReplyDelete
  2. ish.. memang menakutkan tengok warna air tu berubah mcm tu sekali... kalo akak pun tak percaya huhu

    ReplyDelete
  3. elin...tkt lak plk klu jd hitam gitu...tp klu bertmbh sihat...sape tk nk kn...klu kt jb ada mau serbu gak...huhuhuuu

    ReplyDelete
  4. Dulu selalu ada dkt tesco mcm menarik jer tp tak pernah try...kalau betul hitam tu sebab toxin bagusla..mcm letak pelekat toxin yg kaki tu kan jadi hitam gak

    ReplyDelete
  5. Tapi mmg betul benda ni...hehe
    Kawan pak cik saya buay duit dgn benda ni n feedback yg positif...

    ReplyDelete