Pages

Monday, February 18, 2013

Amani 22 Months Old




 Masa cepat berlalu pergi!! Amani tak lama lagi sudah 2 tahun. Pemberian Allah yang tidak ternilai ini membesar di depan mata kiteorg dengan pelbagai cabaran :)
setiap hari pasti saja ada perangai baru..perkataan baru yang amani pelajari. fuhhh!

sekarang ni amani saaaannngaat petaaaah bercakap.! percakapan dia pun tidak seberapa pelat sgt. kita pun mudah faham apa kehendak dia.

amani sekarang ni perangai dia yg terbaru cepat memberontak kalau apa yang dia nak kiteorang tak layan. hii biasalah... kalau jalan sebelah kedai toys ada jer yang dia nak, nanti bila beli kejap jer dia belek lepas tuh lempar bawah katil.

huh!

Insha-Allah akan buat doa selamat untuk amani dan anniversary kami yang ke-3 dalam bulan yang sama.


  • Birthday amani : 11.3.2011
  • Anniversari kami :12.3.2010



5 comments:

  1. lagi dua bln nk 2tahun...cepat betol masa berlalu kn? btw birthday i 8 mac (nk jugak tu bgtau) haha

    ReplyDelete