Pages

Saturday, July 23, 2011

Nipple confusion - part 2

kalau dulu kes sara tak nak hisap punting getah (teat)!!
sekarang sebaliknya ok (nipple)!!

sara dah x nak direct feeding dgn aku lagi. dah 5 hari ok! perasaan sedih dtg bila sara menolak breast aku.

lepas waktu keje aku akan terus amik sara. dan aku akan direct feeding dulu sebelum bergerak pulang. tiba2 sara menolak dan mengamuk. aku pelik lah kenapa mcm nih selalu ok jer.
ok tak per aku ignore kan jer perubahan pada sara tuh.
kemudian terus balik rumah.

sekali lagi aku cuba untuk DF lagi..tp hasilnya sama. sara menolak dan mengamuk. kali nih mmg kaw-kaw sara mengamuk.
pujuk berkali2 pun still mengamuk dan menangis.
hakikatnya masa tuh sara mmg sgt lapa. aku terus panaskan susu 3 oz.
aku sumbat jer botol sara terus senyap dan mengelupur minum..!.. selesai 3oz sara sedut.

bila dah 2,3 kali mcm nih baru aku perasan yg sara mcm dah tak berkenan dgn breast aku!

tiba2 sentap kejap aku tgk perubahan sara mcm nih.

ok..skg aku stress!! nanti sambung ah lagi eh..



No comments:

Post a Comment