Pages

Wednesday, November 23, 2011

Rumah wangi Suami pun sayang.

suami balik kerja mesti lah nak kena sambut kepulangan dia kan. Selain rumah kemas, masak untuk dia, wangi-wangi, anak semua dah siap-siap bagi makan, suami mesti diberi layanan yang istimewa.

bila Kaki kanan suami jejak jer rumah.. ''hmmmm wangiiii rumah aku''. akan terus menerus hilang segala penat dia bekerja seharian, dia pun akan senyum lebar.

cuba kalau rumah bau masammm..tengit..bau kencing budak..bau hapak gerenti muka suami macam hampehkan. :) lagi lah rasa berguni-guni penat dia.
isteri yang bekerjaya haruslah pandai memainkan peranan untuk suami tercinta. :)

Lovely Lace - Tiger Lily

nih aku beli dekat lavely lace, Dekat JJ ada. Pelbagai jenis haruman ada semua bau yg menyenangkan.


bauan nih macam therapy minda tau tak.relax jer... :)


korang cuba lah.

8 comments:

  1. kihkih.. ros kasi dlm bilik jer wangi;. luar udara biasa sbb duk umah atas..kihkih :P

    ReplyDelete
  2. klu kerja balik rumah kdg dah kol 6..masuk2 terus sembur ridsect.

    klu tak sembur nnt suami balik tanya dah sembur ridsect blm...dah tu cemana? haha


    *nyamuk byk

    ReplyDelete
  3. ramai kata aroma therapy lovely lace mmg sedap bau dia..nk trylah nanti :-)

    ReplyDelete
  4. kt balik sekali ngan husband..masuk umah sama2..bau rumah pun sama2..hehe..

    tp biasanya husband kt yg rajin buh pewangi..kt memang tak sempat la...

    balik nak masak lg..nak uruskn susu mia g...nak basuh bj g...so bab2 yg ciput2 nie bg je kat die..hehe..

    ReplyDelete
  5. elin <3 , terima kasih bg idea =) nak beli jugak letak kat umah ;) takyah sembur2 febreze lepas masak dah :)

    ReplyDelete