Pages

Thursday, November 10, 2011

Menguap ker Melalak??!

Sumber Tan Sri Google
situasi 1 :- "uuuwaaaaarrrrgggghhhh~~~ngantuknya!!" kata wanita cantik sambil menguap tak tutup mulut.


situasi 2 :-"uuuuuwaaaargggg~~@#$%^&*" wanita cantik berjalan di shoping mall sambil menguap 360' sambil cakap-cakap.


korang selalu ker buat macam nih atau korang selalu nampak perempuan Melayu macam nih?, bangsa lain tuh lain ler kan. tak tutup mulut pun apa dia heran janji menguap itu puas!


tadi aku ke Petronas nak isi minyak, sebelah aku nih adalah perempuan cantik, kemas, bekerjaya, kereta besar, vouge, tinggi, comel, eh macam-macam lah.
nak jadikan cerita, tetiba aku dengar "uuuwwwwwrrrrggghhhhhhhhhhh~~~~~~"
punyalah besaaaarrr mulut dia..hisshh aku rasa nak sepak jer!! kalau menguap tak keluar suara x per lagi, ini siap melalak pulak!


sepatutnya ucaplah " Astaghfirullah" 
tau tak hukumnya makruh mengeluarkan suara semasa menguap dan bersin!


ok aku nak sambung kerja, selepas cuti lama ;) hahhaha..









22 comments:

  1. lpas hbis je bace...
    i menguap...
    3kali...
    uwarggggg...

    ReplyDelete
  2. @sarah kalam
    tuh menguap ada 2prekara jer..
    1. mengantuk
    2. boring dgn n3 nih

    haaa...mana 1 ha...babappp nantiii...

    ReplyDelete
  3. ada lagi yang sampai berlagu lagu pun ada masa menguap tau hahaha..tak tahan nak gelak..panjang nau harkatnyer ;p

    ReplyDelete
  4. haha..

    Nice kakaa.. :)

    lanjutkan,, :D

    ReplyDelete
  5. hr ni i dh bape kali mnguap.. tersengut2.. ngantukk

    ReplyDelete
  6. Erkkk, tak sopan betul perempuan itu.

    ReplyDelete
  7. uishh takut nak nguap luas2.
    takut cramp.. kena g spital nk tutup mulut balik huhu

    *i folo u* entry u best! =)

    ReplyDelete
  8. menguap ttup mulut,nmpak sopan skit.hihi ;)

    ReplyDelete
  9. hehehe kadang2 terlepas gak menguap xtutup mulut..akhir menguap baru tingat nak ttp..hee hee.tp xselalu ms org xde je..kekeke..tp xde la sampai munyik2..xsenonoh tuh..

    ReplyDelete
  10. hehe.kita yang jadi malu tgk org menguap besar2 dgn bunyi skali..ishh..

    kang samakan dgn gambo atas nun,sure marah laks..hehe

    ReplyDelete
  11. @PinKy MoMMa tuh yg rasa nak sepak lelaju!! mcm vinngaaii..huh.

    ReplyDelete
  12. @♥ dak pink mmg x sopan..! terus nampak HODOH..hilang kecantikan.

    ReplyDelete
  13. sangat la buruk ghopenye kan
    aiyooo
    wat malu je aihhhhh

    ReplyDelete
  14. @kupas2 hahahhha...kena ikat ler pakai tali pasar kasik katup balik..khekhekhe..

    ReplyDelete
  15. @saharinasaharudin betul2...betul..sopan dan ayu kan.
    mmg geram ah td.

    ReplyDelete
  16. @sue zainun tuhler...x senonoh nampaknya! x der org x per ler,,nih kan tempat awam.

    ReplyDelete
  17. @ashra mmg pun!..sama kan jer pic kat atas tuh..;p
    setaraf.**

    ReplyDelete
  18. dulu2 penah menguap bunyi camtu..lepas kena marah dgn mak, tak buat dah.

    kdg2 org tu sengaja je nak menguap bunyi2 ni..mgkin dia rasa mcm puas la kot menguap gitu kan. :P

    ReplyDelete