Pages

Friday, March 2, 2012

Food with LOVE # 12

Lama x post apa aku masak lagi ..hehehhe
yer lah aku nih bukan pun teror masak.

dah kawin baru nak berjinak dgn dapur :)

Menu semalam : ikan selar masak pindang, udang goreng sambal, air lemon. freshh!ahh
Menu Kelmarin : Sardin masak kari gojes ;p, ikan bakar + kuah kicap, dan makan mlm amani salmon masak tomato.

hari jumaat pasti lah aku akan berjimba di JJ lagi! nak carik bahan bukak kek coklat.
dddaaa...

9 comments:

  1. xkisah xteror
    asalkan rajen kan
    prctise makes perfect kate org :p

    ReplyDelete
  2. tgh2 lapar ni nmpak sedap je.. rajin mama amani ni

    ReplyDelete
  3. dah plan jugak nak buat sambal udang petai esok...wallah!!

    ReplyDelete
  4. @nanonano tuh lah..nih baru nak pegang blaja pegang sendok lah nih..nanti dah tua baca blk n3 nih pasti gelak besar :)

    ReplyDelete
  5. @farhana shamsuddin
    sebb mmg x reti masak pun hahhaha
    nih pengakuan berani mati tau.,,hhhaha

    ReplyDelete
  6. @Anum
    anum meh lah rasa sedap atau x..;p

    ReplyDelete
  7. @wahida kamu buat kompem lagi sedapppp!! :)

    ReplyDelete
  8. Alahai..kecur tengok masakan elin.. ;) nak singgah umah elin,la bila balik melaka nnt.. :p

    ReplyDelete