Pages

Sunday, May 20, 2012

Emotional

Apa kaitan tajuk dgn gamba kat bawah nih ek...

skg mood kurang enak rasanya.
malam-malam mcm nih layan anak sampai pengsan.
sambil tunggu keputusan MANIA.

apa yg aku jangkakan merosot. ;p
bg aku Jac yg layak menang....2nd Hazama...3rd Hafiz..

tp sebaliknya. haaaisss... 

layan amani pun ad mendatangkan hasilkan.




 mata masih segar nih....jam dah pukul 12.30am ok!!


esoknya plan :

  • nak shopping ap brg yg x der.
  • nak beli shoe untuk ke dinner. yg ada dah jemu.
  • nak beli baju amani lagi..dAN Lagi ;p
  • nak beli kain ela untuk buat ganti baju g opis.
  • nak beli oven!!
  • nak beli......dah tuh jer buat masa nih :)
kang botak lak kepala laki aku.





7 comments:

  1. hai mama amani..Lama x jenguk blog~
    hi amani! maklang rindu ar..bile nk golek2 umah maklang lagi ni~~~???

    ReplyDelete
  2. kalau ikutkan hati kita ni..semuanya nak beli, semuanya nak ada, semuanya tak cukup..huhu.. laki jenuh dok garu kepala..hehe

    ReplyDelete
  3. Amani dh blaja tnam pokok yer.. Snang mummy nnt... Tau xpe, mmg stress sgt result die... Ros pun harap jac :(

    ReplyDelete
  4. comel nyeeeee si kenit tu kak..hihi..

    mainan tu untuk mummy dia keee untuk amani??kikiki

    ReplyDelete
  5. comel nyeeeee si kenit tu kak..hihi..

    mainan tu untuk mummy dia keee untuk amani??kikiki

    ReplyDelete
  6. suka tengok gambar-gambar ni..comel!!

    ReplyDelete