Pages

Monday, May 28, 2012

L’Oreal Warehouse Sale

Sale...sale...sale...
:) senyum lebar lah kalau sale.


ari tuh fiza ada bg link melaka buat warehouse sale rupanya. less 60% ok!
aku langsung x tau. padahal banner sana sini tergantung.


tq lah fiza yer :) kalau x melepaassss! masa tuh pun berpinar2 mata sebab semuanya murah.


fiza sempat lah juga kirim :)


sabtu aku bawa sekali amani...haaaaa....kebebasan paling besar lah. sana sini lari.
balik rumah pengsannnn. sebab marathon dgn mama.

cuaca memang sangat baik. redup sahaja.

selesaai.
sekian terima kasih. :P

16 comments:

  1. hehe..wlcome dear..memang rabun mata tengok sume murah2..suke2..ntah2 klu g ntah bape yg burn..suke2

    ReplyDelete
  2. RM12?
    RM10?
    RM27?
    RM5?

    Haishhh, pengsan sebab tak pergi. Dah la this week balik melaka.

    T_____________T

    ReplyDelete
  3. wauuu bestnye..heaven sampai 60% sale!

    tapi melepas uhuhuhuuu

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhhh...giler murahhhhhhhhhhhhh....jelessss2...

    ReplyDelete
  5. memborong bp byk?aritu metrojaya bt warehouse sale tp xberani nak pg sbb takut terover spent heheheheeheh

    ReplyDelete
  6. @Nazirah Azeman

    tuh pun control...kalau x ranap kad atm.hahha

    ReplyDelete
  7. WAAAA... jelez giler! super cheap.. sobsob nape kat KL x buat?? T_T

    ReplyDelete
  8. pehh seronoknya...murah2 semua.


    #tapi geram lagi tengok amani. suka betul tgk muka dia, comel...grrrrr

    ReplyDelete
  9. waaaaa..meriahnye rege2 die...

    ReplyDelete
  10. waaaaa..meriahnye rege2 die...

    ReplyDelete
  11. wahhh bnyak jgk akk rembat ea..puas hati kan..hihi

    ReplyDelete
  12. mak aiii..memborong makcik sorang ni hihihi...

    amani...sangat comel....!! ^_^

    ReplyDelete