Pages

Thursday, August 2, 2012

Air Long Chan untuk raya !

semua memang kenal air longchan ni kan..yang dalam tong kayu.
aku panggil air 'oldskool'
air ni yg best nya tak de karbobat macam air gas biasa.

raya memang wajib rumah nenek aku order bertong-tong air ni.
aku pun turut order. :))

senang. x payah nak bancuh air bagai. tuang terus dalam cawan.

6 comments:

  1. klu kat melaka 1 tong nih rm 49 jer...ada 60 botol...tmpat lain elin x tau lah brp..

    ReplyDelete
  2. alamak kita tak taulah air ni -_-"

    ReplyDelete
  3. betul2! oldskoo! masa kecik2 dulu tiap kali raya arwah atuk mmg akan beli air botol ni berbotol2. suka sgt! mmg terasa nk raya. skrg semua sng beli botol plastik tu je kan.

    ReplyDelete