Pages

Tuesday, August 7, 2012

Amani dan Tabung Raya

orang sibuk kemas mengemas rumah...amani pun sibuk ler mengemas apa yg tersedia kemas.
semua dia nak buat...tuh aku kasi tabung dia lambak kan duit. senyap teruss.
balance duit beli surat khabar..tuh penuh ngan syiling..hehhhe

alang-alang dah melambak tuh aku terus lah kosongkan untuk simpan duit raya dia nanti ;p

tahun ni meriah lah amani dah kenal semua sedara mara dia.
makcik..macik..maklong paklong...pakngah makngah...semua jgn lupa ya!.

amani dh besar..bulan nih setahun setengah!
sejak semakin besar nih macam-macam perangai amani tunjukan. mama pun happpppyyy :))

anak korang dah prepared semua keperluan raya dia...?

9 comments:

  1. hati-hati dgn syiling tau..takut tertelan jer

    ReplyDelete
  2. amani x msuk mulutke duit tu? kalau mia dh masuk mulut duit syiling kalau nampak...geram jek..semua kena simpan..tambah dh byk akal nie lagi ler takleh nk lepa skit..ada je aktiviti dia akan buat..huhu

    ReplyDelete
  3. awat berkerut amani?
    sejak ada anak, keperluan anak dulu yang dilengkapkan..hihihi ;)

    ReplyDelete
  4. yeay amani collect banyaks tau duet raya....

    ReplyDelete
  5. Kasut raya & spender raya IR tak beli lagi lah Elin ;p

    ReplyDelete
  6. piiiwit banyak duit dia :D nak sikit

    ReplyDelete
  7. wah dh ade tabung untuk duit raya yer 2012 yer amani?? hihihi

    ReplyDelete