Pages

Thursday, August 30, 2012

Langkawi 2012

Org lain cuti g beraya melawat saudara mara...kami sekeluarga melawat orang langkawi tuh.
ini kali ke-4 aku pergi.
dah hafal jalan kat sana.. disebabkan suami nak pergi jugak maka isteri menurut perintah.
semua negari suami dah pergi cuma Kedah jer tak sampai lagi.itu yg beria nak masuk langkawi.

jadinya gamba memang tak banyak. sebab aku malas nak amik.hahahhha.
yer lah dah boring asik nak amik gamba tempat yang sama. ;p
jadi ini jerlah gambar yg aku tepek kat sini. ;p

3Hari 2Malam jer. Menginap di Hotel SeaView....oshemmm!! view mmg cantikk wehh..kata seaviewkan...mmg luas lah pemandangan mak! duk tingkat paling atas, tingkat 9!
siap bergaduh kejap dgn gadis cantik tuh sebab nak duduk jugak tingkat ats..hahhha.
apa aku pedulikkk!!


yeeeeaaayyyy ESOK cuti!!! 




aku cuti sampai ISNIN!...korang??....

Esok hari Kemerdekaan yang ke 55 Tahun...seusia umur ayahku! :)

Merdeka!!! Merdeka!! Merdeka!!

Korang dah Merdeka ker???...ihiiih

8 comments:

  1. klu tak kita sempat jumpa kt langkawi:).sebab suami ajak gak g lagkawi raya ke 3-4 hari tu.tp pzah tak nk g sebab pitis tak ckup.alang2 g langkawi nk shopping kan..hehe..so kami balik palong je :)

    selamat hari merdeka

    ReplyDelete
  2. wow ambil kesempatan bercuti

    ReplyDelete
  3. merdeka.. warghh seronok amani jenjalan ye

    ReplyDelete
  4. merdeka.. warghh seronok amani jenjalan ye

    ReplyDelete
  5. lamanyeeeeee tak pegi Langkawi huhu..

    ReplyDelete
  6. elin ayah kita sama umur.. dan ain pon cuti sampai isnin gaks.. hehehe

    ReplyDelete
  7. dah lama jugak tak pi langkawi... selamat hari kebangsaan :)

    ReplyDelete