Pages

Wednesday, May 25, 2011

Nipple confusion - part 1

alahai bertambah lagi koleksi botol sara..nih tommy tippee kawan yg pos.


tgk cara sarah tuh mcm ok jer minum kan...tp melalak jugak..langsung x nak telan kemam jer.Seharian aku kasi jer guna botol..sampai terlelap sebab penat bertarung kan..hhehhe..
Melalak........mcm kena dera.. kesian pun ada gak tgk dia meraung2.. mak aku pagi2 dah dtg rumah nak bantu misi aku nih. sebb nanti sarah mak aku yg jaga..
esok aku terpaksa buat plan lain.mak aku akan dtg rumah aku mcm biasa. dan aku dah stanby kan EBM untuk sara. aku akan ikut en.suami g opis jd asst dia g site..lgpun x jauh dr rumh aku dgn opis dia.klu terjadi apa2 aku blh terus balik jer.
Bottle nih member blog pos kan kebetulan dia ada extra.. meh klik sini anak dia comel.. ;)

aku dah x tau mcm mana lagi nak buat kali nih..

alahaaaii ank mama...

2 comments:

  1. alololo.

    masih tak mahu jugak ke?

    cuba orang lain yang kasi. u perhati dari jauh je. bayi ni kadang-kadang ada kite, die drama.

    ReplyDelete
  2. geram tgk kn..banyak lemak sungguh..nih dah tingglkan kat rumh mak..mak kata hisap perlahn2 jer..lepas tuh nangis....

    ReplyDelete