Pages

Friday, June 24, 2011

kena block untuk reply komen blog!

jahanam!!
kat opis aku dah mula lah nih nak block itu ini...
dulu FB..YOUTUBE..atau pun hiburan2 yang lain.

skg nih nak kacau blog pulak.
buat masa nih untuk update new post ok lagi lah.
tp aku nih suke blog walking lepas tuh aku suke komen-komen kat blog org lain.

nampaknye..aku hanya bacaaaaaaa jer lah...
addeeehhhhh....."apa pun tak bulehh!!!"

maaf lah yer lepas nih klu nampk aku tinggal kan jejak jer tp x beri sebarang sumbangan harap korang paham eh...
nanti malam2 klu aku free atau sara x bikin hal nak manja2 boleh lah aku beri sumbangan kat korang mcm biasa.

ok.selamat hari jumaat.mana blogger laki2 budiman nih jgn asik update blog jer..pi solat jumaat dulu yer..akuu??hhhhaaaa...apa lagi aktiviti perempuan seperti aku nih... shopping atau g makan2 tempat yg best!! heheheh..

aktiviti rehat aku hari nih nak g JJ baru kat melakanih. ada buat J CARD.
nak pi carik apa yg patut..jgn baju sara lagi aku beli dah lah.

apa pun tak bulehh!!

4 comments:

  1. ala2 cian nyer...x pe, still blh bukak blog lagi kan...blh sambung kat umah...Sara,,, bg mama layan ternet ok...

    ReplyDelete
  2. hohohoho klu kat rumah pulak..kena pastikan sara tido baru line cleat klu x nanti sara mula cari perhatian mama nyer.

    ReplyDelete
  3. kat ofis pun sama..huhuhu..
    tapi time rehat msh blh buka FB lagi..:)

    ReplyDelete
  4. @aeda
    ok lah jugak tuh...blh nengok pesbuk...haaaisss...kerajaan semua nk block! graammm...

    ReplyDelete