Pages

Monday, June 13, 2011

shaklee : Alfalfa

supplement tambahan sekarang aku amik product Shaklee iaitu Alfalfa.
aku mula mkn suplement nih 2 minggu sebelum aku start keje..hasil minggu pertama x begitu memuaskan, tp masuk minggu ke-2 hasil perahan aku meningkat..

masa dalam pantang lagi aku dah beli trial pack set B - Breastfeeding hanya rm80 jer.
dalam trial pack tu ada :

1. 30 tabs Vitalea (Multivitamin)
2. 30 tabs B Complex
3. 30 tabs vitamin C
4. 90 tabs Alfalfa (Milk Booster)

yerlah memula susu manalah bnyk sgtkan.klu sekali pum hanya dapat 3/4oz je.

tp sekarang dah start keje aku x perlu risau lagi..hasil tuaian aku agak lumayan..alhamdulillah.

sesi pagi dan t/hari.
9pg-8oz, 12tgh 6oz

sekarang nih aku dah blh start puasa ganti sebb stock aku mencukupi untuk aku habiskan puasa aku yg tersisa (23hari x puasa).

tq Alfalfa!

1 comment:

  1. kt pun mkn shaklee gak...mmg best..susu jd pekat...beza ngan dulu...susu cair je...elin..chaiyok2...

    ReplyDelete