Pages

Sunday, June 12, 2011

Kenapa tukar domain??

sebenarnya tangan aku nih gatal!...

memula aku baca n3 salah seorang blogger ni,lagipun aku baca jer x terfikir langsung nak tukar pun...dan aku pun try lah klik NetKL ni..klik...klik..klik..klik tetiba seru dtg "wehh buat lah domain dgn hosting sendiri!!"

aku pun buat keputusan hanya tuka domain je..hosting aku stil pakai yg free..hihiih lagipun aku nih bukannya 24jam nak adap blog so mcm membazir jer klu aku beli hosting sekalikan!
lagi satu aku nih hanya anak ikin bilis jer dr dunia blogger nih..

klu nak tahu lebih lanjut ttg domain dan hosting nih blh klik disini.


aku pun tukarlah domain setahun hanya rm31.60/yr (domain registration + id protection).

so sekarang aku sudah mempunyai domain sendiri..

www.vanillacheze.com yang dulunya www.hari-hariindah.blogspot.com.

klu nak tukar domain sini ada 2 company yg blh korang register.


ok nak buat breakfast untuk en.suami pulak.
td hasil pum 7oz! ;)

1 comment:

  1. Assalamualaikum dan Salam Ziarah dari Jamal. Jamal dah emailkan E-BOOK SEO tersebut, boleh check email nanti ye

    Thanks...:-)

    ReplyDelete