Pages

Tuesday, June 21, 2011

sara dan sembelit / susah buang air BESAR!

sekarang nih aku agak risau sebab sara dah 4 hari tak po poo...
aku pun pelik gak mcm mana blh jadi mcm nih..klu tak 3 / 4 kali sehari pasti po poo.

aku da bawa sara ke klinik doktor kata normal mcm nih.
patut lah aku tgk sara steady jer.x nangis pun.. klu sakit perut dah tentu dia melalak kan.
nasib baik doc x kasi ubat sumbat kat montot tuh...
doc kata klu EBF mmg jarang buang air besar nih sebab daging nak menjadi.yer kerrr?????....
tp knp sebelum nih normal jer..hmm..

aku tgk sara biasa jer. ..
* kencing mcm biasa.
* perut tak kembong.
* x pulak nangis yg keterlaluan..klu nangis minta simpati nak dukong adalah..\
* kentot lawas..bunyik lagi hebat dari papanye.

ada yang kata normal.

atau mungkin cara mak aku panaskan susu yang salah???

atau sara x blh terima susu yg dibekukan kemudian dipanaskan??

apapun aku berusaha dgn cara yg lain dulu.
sekarang nih aku bagi fresh ebm jer...setiap pagi aku akan bangun pam pukul 1pg, 3pg, 6pg untuk di bekalkan kerumah mak aku..
nanti update lagi apa punca sara x po poo beberapa hari.. ;(

sian budak nih...

6 comments:

  1. kalo org dewasa xmembuang 4 hari msti dh bergelora perut..sian Sara

    ReplyDelete
  2. @Anah

    tuh lah...dah lah budak kecik x tau nak ckp sakit...tau2 nangis jer..risau sasau jd nyer nih..

    ReplyDelete
  3. hehehe... cian sara.. g la bawak ke klinik kan.... xpon bagi die makan pisang... senang sike nak po poo.... hahaha

    ReplyDelete
  4. salam, kite ade something to share :)

    http://fyha.blogspot.com/2010/08/seminggu-sudah.html

    ReplyDelete
  5. @Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine manA blh mkn pisang ah,.. klu mama die x per lg keeke

    ReplyDelete