Pages

Monday, June 27, 2011

Renovation - Part 2

ok ini pula kerja-kerja pertengahan untuk pengubahsuaian rumah.

banyak juga tambah..aku rasa hampir keseluruhan bahagian rumah lah.


ini masih dalam ubahsuai bahagian depan.terpaksa besarkan untuk muat parking 2 kereta.yer lah laki bini bekerjakan. tak kan nak parking luar, nanti kena ujan dah demam..alasan tak nak g keje pulak...(aku ler tuh..hiih).yang ada ruang cinonet (bahagian kipas) dijadikan tempat istirehat.bila penat keje blh lepak2 situ sambil minum kopi O dgn goreng pisang.

ini ruang tamu seperti part 1 yg aku ceritakan.syiling cornice..kipas..lampu romantika semua dah siap!


ini pula ruang family..nampak yg ada lampu palang-palang kayu tuh.itu pun idea en.mystery..

ala-ala kontemporari style pulak..hahahha...yer lah rumah kecik...ada sikit ala-ala pun jadi lahkan.



Tangga menuju ke master bed room.. hasil titik peluh aku jer nampak kat tangga tuh..hhahhha ..jdlah kan..pic nih x nampak lagi hasil nanti part 3 aku kasik tunjuk decor aku pulak yer ....


buat masa nih itu dulu yang sempat aku update..nak tido sok nak keje.

nanti ada masa lagi aku update part 3 pulak yer..


sekian selamat malam.


2 comments:

  1. wah... memang stylo ar.. banyak ke kos untuk renovation ne ek :)

    ReplyDelete
  2. taufiq...
    x lah stylo mana pun...ad lah sikit..hihiih..

    ReplyDelete